Moj profil
Moja foto galerija
Išči po blogu
Pošlji komentar  Naroči se na objave – RSS vir

Četrtek, 9 februar 2006

Oglaševanje ima nov elan

Sony Bravia
Carlton Draught

Ko sem videl prvo od omenjenih spletnih strani sem spisal prispevek na 3delavniškem forumu, ki si ga lahko preberete v nadaljevanju. Ko sem videl drugo se mi je začelo dozdevati, da moje klobasanje niti ni tako napačno.

Pa tvoje mnenje?

-- 3delavnica.com::forum --
skorenjak - Poslano: 22.11.2005 ob 14:52

Mi ni dalo včeraj spati …

Reklama … lepa … lepa … tehnološko dovršena … kukr nobena druga …

Z vami pa bi želel malo prežvečit še komunikacijski (po FDV-jevsko komunikološki … no besedoval bom, prav znanstven pa že po definiciji ne morem bit, saj mi fali najmanj kak dipl. soc. za imenom) vidik te kampanije.

Mislite, da so imeli kreativci ob snovanju oglasa v mislih (samo/predvsem) 1-minutni tv spot (ki bi se ga s sodobnimi produkcijskimi orodji, dalo napravit morda celo bolje in ceneje)? Jes bi reku da ne, da je tv-spot le maciavelliansko sredstvo, ki posvečuje cilj. Ta pa je, narediti nekaj fascinantnega, nekaj o čemer se bojo ljudje pogovarjali ob jutranjem kofetu v službi, nekaj kar se bo razpošiljalo po mejlih, nekaj kar bo tema takihle forumov in drugih kuloarskih govoric … (Nekaj takega kot "Apple 1984" ali teaser-kampanija ob splavitvi Ted Airlines-ov, kako leto (ali nemara že dve) nazaj.)

Zanimiva je tudi spletna stran, ki bi jo težko klasificirali v poznane predalčke (korporativne, produktne ipd. spl. str.) … dejansko izelek postane sam oglas, ki se ga oglašuje na spl. str. Stvar je tudi primerno fascinantna, da bi imela Škobrnetova gradiva za celo oddajo - torej zopet igrajo na karto pozornega gledanja z namenom in ne neke tečne reklame, ki ti je ravnokar prekinila uživanje ob gledanju Forresta Gumpa.

Kaj porečete? Da odkrivam toplo vodo? Mogoče. Ali pa vam hočem samo svetovat, da drugič (tut če je treba delat pozno v noč) spijte mal manj kofeta. ;)

Oznake: